Anagram (2010.)


Link na video
Link na pisani osvrt
Link na članak obajvljen na Vox Feminae portalu 

Anagram je video performans predstavljen kao instalacija u kojem ja igram igru preslagivanja definicija koje mi moja projekcija govori. Rad je proces u kojem jezično razlažem rodni identitet predstavljen definicijama:

Ti si pasivni objekt/Bik i sitna povijest
Ti si nedostatak falusa/Ode fatalni stisak usta
Ti si prijetnja kastracijom/Krtica mijenja stariji post
Ti si materijal kojeg oblikuju nisi tvorac/Trobojni trag tijela je sam u kocki i sivilu
Ti ne polažeš pravo na pogled/Potrošne opale glavni padež
Ti si definirana nedruštvenim prostorom/Ni narod ni sisa prividno trome Štrumfete
Ti ne djeluješ/Je je šund leti
Ti si simbol nisi stvarna/Mast stisni a boli vrisni
U binarnom sustavu spolova ti si nula/Pisni tu u vatru sablasno slovo i naum
Ti kao takva uopće ne postojiš/Tući sve što je naopako a pitko

Anagram is a video performance presented as an instalation where I play a game with a projection of myself. Projection is giving me definitions of a woman which I then deconstruct. My main interest in this work was a process of linguistacally deconstructing gender identity while playing a game.